Κυριακή 10 Απριλίου 2011

εγΩκεντρικος

Είναι κακό να είσαι εγωκεντρικός και να επιθυμείς όλα τα φώτα να είναι στραμμένα πάνω σου ; Δεν το νομίζω![όπως λέει και μια ψυχή] Είναι φυσιολογικό έως και απαραίτητο να θές να τραβήξεις την προσοχή των ανθρώπων που είναι γύρω σου και να πείς.."Θέλω να ασχοληθείτε και με εμένα λίγο". Μπορεί μεν οι περισσότεροι ψυχολόγοι να το θεωρούν ως μια ναρκισσιστική διαταραχή του ανθρώπου και οι περισσότεροι άνθρωποι να το θεωρούν ως ένα ελάττωμα που μπορεί να έχει κάποιος παρόλα αυτά είναι μια πλευρά του εαυτού μας που ο καθένας την κατέχει ανεξαιρέτως . Δεν μπορώ να διανοηθώ πως μπορεί να υπάρχει κάποιος άνθρωπος που να μην θεωρεί τον εαυτό του έστω και λίγο εγωκεντρικό . Ο καθένας θεωρεί πως οι δικές του απόψεις και ευρύτερα οτι η δικιά του κρίση είναι πιο ορθή από κάποιου άλλου . Είναι ωραίο να αγαπάς τον εαυτό σου και να είσαι καλά μαζί του . Στο κάτω κάτω δεν είναι κακό να έχουμε μια δόση ψώνιου μέσα μας. Όπως είπε και ο Μαχαιρίτσας .....
Κι αν είμαι εγωκεντρικός εγώ είμαι ολόκληρος μωρό μου
γι' αυτό μπορώ και σ' αγαπώ σαν εαυτό μου
Δεν είσαι τ' άλλο μου μισό εγώ μισώ ό,τι χωρίζει
είσαι το άλλο μου εγώ αυτό που γουργουρίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου