Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Μα που έχω μπλέξει?


Πριν ξεκινήσω πολλά άσχημα και περίεργα άκουγα, αλλα άκουγα και κάποιους να λένε:"Σιγά οι πανελλήνιες ένας μύθος είναι!" Και λόγω του ότι είμαι από τη φύση μου θετικό άτομο προτιμούσα να ακούω τις δεύτερες φωνές. Αλλά όχι, τώρα το βλέπω καθαρά οι πανελλήνιες δεν είναι μύθος, ένας τρομερός θρύλος είναι! Ένας θρύλος από τον οποίο ελπίζω να βγω αλώβητη.
Και το ξέρω πως μόνο ένας τρόπος υπάρχει να διαβάζω και να ακολουθώ τις πιο ρεαλιστικές συμβουλές που μου έδωσε μια σοφή μου φίλη που μόλις βγήκε απ'αυτό το μαρτύριο."Πάντα να έχεις ένα τρόπο για να αποβάλλεις την πίεση,κάτι με το οποίο θα ασχολήσε όταν έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο. Και όταν σου 'ρχονται ώρες ώρες τα κλάματα, μη φοβηθείς!Άστα,θα ξεσπάσεις και θα νιώθεις καλύτερα!"

Και έχω κλάψει ήδη μια φορά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου