Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

τριανταδύο.

                         
"Ξέρω πως δε ζητάω συγγνώμες και αδιαφορώ για τις υπόλοιπες γνώμες"
Oφείλω να ζητήσω συγνώμη και να κάνω την εξαίρεση αυτή την φορά.Δεν το κάνω γιατί πρέπει αλλά γιατί θέλω να νιώσω με τον εαυτό μου καλά και να μου πώ οτι έκανα μια φορά το σωστό.
"Έκανα τα πάντα ο κανόνας έλεγε αγάπη και αφοσίωση"
Δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο που έπρεπε να κάνω.Γιατί μες στα όρια του κόσμου σου δεν κατάφερα να είμαι αυτή που θέλεις.

 Να θυμάσαι και τις καλές και τις κακές στιγμές που
πέρασαν γιατί να ξέρεις θα έρθουν πολλές ακόμα
παρόμοιες μ'αυτές,το υπόσχομαι.
Καληνύχτα

Ελπίζω να περάσατε όλοι ένα όμορφο και γεμάτο σαβ/ακο!
 

6 σχόλια:

  1. καλη βδομαδα να εχεις :)
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Έκανα τα πάντα ο κανόνας έλεγε αγάπη και αφοσίωση"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περάσαμε ένα αρκετά κουραστικό σαβ/κο δυστυχώς=|
    Καλή βδομάδα=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Sleepless είναι ο αγαπημένος μου στίχος..

    @rainmaker's phantom ελπίζω να περάσεις μια ξεκούραστη εβδομάδα και αρκετά πολύχρωμη με όμορφα χαμόγελα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''δεν κατάφερα να είμαι αυτή που θέλεις.''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή