Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

χάθηκε ο τίτλος.

Eμπιστοσύνη μηδέν..
Κουράγιο μηδέν..
Θάρρος μηδέν..
Θάρρος να συνεχίσω να πιστεύω πως τίποτα δεν χάθηκε και πως είναι όλα εκεί
στο βάθος να με περιμένουν να πάω να τα κατακτήσω για δεύτερη φορά και να
ξαναπιστέψουν σε εμένα.Όμως αρχίζουν να ξεθωριάζουν και δυστυχώς πιο πολύ
από αυτό που είναι τώρα δεν γίνεται. Απογοήτευση από τις σχέσεις γύρω μου.
Μόνο αυτό.Ένα κενό επικρατεί το οποίο με απορροφάει όλο και πιο πολύ και με 
κάνει να βυθίζομαι μέσα του χωρίς να υπάρχει σωτηρία.Ένα κύμα που με έκανε να 
πιάσω πάτο.Και φοβάμαι...γιατί δεν ξέρω αν θα είσαι εκεί αυτή τη φορά για να με
σώζεις και να με κάνεις να ξανα νιώσω όσα ένιωθα τόσο καιρό για εσένα και κυρίως
για "εμάς".
-Λέω όχι,είναι αδύνατον να χάθηκαν όλα αυτά και το αρνούμαι συνεχώς..Φοβάμαι να 
παραδεχτώ κάτι το οποίο γίνεται μια ζωντανή πραγματικότητα μπροστά στα μάτια μου.
Με τρομάζει η ιδεά αυτή.


Το ελάττωμα μου ήταν πάντα πως έριχνα τις ευθύνες αλλού και εσύ ήσουν που
μου έμαθες πως ποτέ δεν φταίει ο ένας αλλά και οι δύο.Γιατί πάντα όλα ήταν 
λάθος και των δυό μας.Αμέτρητα λάθη τα οποία έκανα να φθαρούν όσα υπήρχαν.
Έτσι άρχισε να φεύγει ο ένας από τον άλλον και να υπάρχει μια απόσταση ανάμεσα
μας η οποία δεν μπορεί να καλυφθεί με τίποτα.Είναι δύσκολο να πιστέψω στο "ποτέ 
ξανά" γιατί πονάει.


Όταν ενώνεις την ζωή σου με κάποιον μην την αφήνεις,να είσαι ο εαυτός σου
αλλά πάντα να προσπαθείς να του προσφέρεις ό,τι χρειάζεται και να τον κάνεις
πραγματικά ευτυχισμένο αυτό σημαίνει "αγαπώ".Γίνομαι έναν με τον άλλον και
προσπαθώ για εκείνον. 


καληνύχτα παιδιά..
και ελπίζω όλοι να έχετε κοντά σας το άλλο σας ολόκληρο.

9 σχόλια:

  1. πω πρωτη φορα μαρεσει κειμενο σου.:P
    ειδικα με το κενο!

    αλλα μου εκλεψες το μηδεν!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..κειμενο που αγγιζει ευαισθητες χορδες
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @γιάννη είμαι περίφανη που ακούστηκε ένας καλός λόγος από το στόμα σου ρε!(δεν το θυμόμουν αυτό με το μηδέν)

    @ηλία ελπίζω να σε άγγιξε και εσένα.
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμ και καλα!
    και εχω πει ποσες φορες καλο λογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα κατσω να αναλογιστω ποσες φορες ειπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο... <3 Αγάπα και μη σε νοιάζει τιποτα! Στην αγάπη δεν χωρά το "εγώ" μονάχα "εμείς" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sleepless πάντα κοίταζα τον "εμείς" όμως πρέπει να ισχύει το ίδιο και από την άλλη πλευρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και φοβάμαι...</3

    **όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή