Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

είμαι η προσωποποίηση της γκρίνιας.

Είναι κάτι αυθόρμητο έχω να πώ...Κακομαθημένο;;;πάρα πολύ!Ίσως αυτό να φταίει και να με κάνει να είμαι
συνεχώς αρνητική.Είναι άσχημο άλλα να θές και άλλα να σου προκύπτουν ίσως από εκεί τελικά να πηγάζει όλη αυτή η άρνηση και η γκρίνια που με διακατέχει το τελευταίο χρόνο.
Έχω πιάσει τον εαυτό μου πολλές φορές να ενοχλείται με τη συμπεριφορά μου και να λέω "θέλω να είμαι όπως παλιά,άσε με"
-Συγνώμη αλλά δεν είναι εύκολο.
Αλλάξανε τα πράγματα μικράκι!Άλλες υποχρεώσεις,άλλες παρέες,άλλες συνήθειες και κυρίως άλλες συγκυρίες.Μια συζήτηση που έκανα πρίν λίγες μέρες με έναν άνθρωπο που εκτιμώ πολύ με έκανε να καταλάβω την λάθος μου πλευρά και να προσπαθήσω να αναθεωρήσω.
Δεν γίνεται να αλλάξεις τον εαυτό σου αλλά κάποια ελαττώματα μπορείς να τα αποβάλλεις.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου